Great souls endure in silence

~00~Learn to get in touch with the silence within yourself and know that everything in this life has a purpose~00~

Followers

Thursday, February 17, 2011

JUMPING HIGH PHOTO CONTEST

yeay, akhirnya ade gak gamba lompat2..hehe, ley la masuk kontes ni

**
***
****
sila klik banner ni tuk join ;)


selepas selesai dgn syarat sume2 tu..sy memilih gmbar ini utk dpertaruhkan


 ceritanya bmula begini..
pd suatu hari, burung2 bkicauan, ade y bkerja, ade y gumbira
(hehe adoii tkena penangan usop lak)

gmbr ni diambil ketika sy bsama kawan2 pergi ekspedisi mencari mentari baru2 ni..lokasinya bdekatan dgn mktb sy shj iaitu di tman bukit kluang. idea gmbr ni dicetuskan oleh sy sndri. hehe. sdg on the way pulang, tibe2 teringat ade 1 kontes sal lompat2 kt blog. so trus gtau member. die pom ape lg, suh r kami lompat2. penat gak. igt sng ke nk dptkn shoot y terbaek. mklum la bkn dslr kn. dig cam biase je..nseb bek la fotografer ni terer bab2 snap. so after berkali2 lompat, ni lah hasilnya. yeay ! bleh la masuk kontes ni..soal mng ke x, tpulang kpd organizer..haha (dgr2 organizer ni kwn kpd fotografer td) hmm lalala

last skali sesi tag-mngetag la

1-zumiela
2-pandazemo
3-cik aifa
4-nana
 

5 comments:

pandazemoo said...

gamba ade byk, kalo aku gune yg len bleh ? hehe..

Tyratyra said...

fotografer tu kawan saya ?
adzhar yea ?
haha selamat berkenalan :))

tengs yea sebab join !
goodluck ;D

mE iS aS said...

emo : yer la...guna lah

tyra : haha..ye..zahar tu la..tu die,atas tu..kah3..welcome ;)

zumiela7 said...

smart giler doe mamat dlm pix niey..jelez ak..hahahaha

mE iS aS said...

zumiela : mmg smat smpai xtahan aku