Great souls endure in silence

~00~Learn to get in touch with the silence within yourself and know that everything in this life has a purpose~00~

Followers

Thursday, February 10, 2011

' Contest Saya Budak Nerd/Skima '

hi peeps..it had been quite long time im not joining any contest here. last one was raining day contest. been tagged by zahar and organizer from miss aki, a friend of him. to join, click on banner for more details


presenting my nerdy look..............


next is, complete the slogan with not more than 20 words

saya budak nerd/skema kerana saya memakai spek besar sambil menggalas beg sekolah dan memakai baju yang bercop nama panjang saya beserta nama logo universiti.

( semaksimum yang mungkin. 20 patah perkataan lengkap ! kata orang, orang yang pakai spek ni skema sket, ala2 ulat buku begitu. jadi semakin besar spek yang dipakai, semakin skema lah si pemakai itu - teori smaduckeim)

lastly i wanna tag cik efa and is

4 comments:

pandazemoo said...

ko ke ni ? x cam dah..

skali pandang cam makcik cleaner depan bilik aku jer, ahaha..

Miss dorayAki said...

besaw nye sopek!! waaarghh~ hehe tenx sudi join ya! goodluck 4 u~ ;)

CiK AiFa.. said...

cik efa tue aku ke wes? hAHA

mE iS aS said...

zahar : siot ko..mcik cleaner xde bj uitm kot..;P

miss aki : hi aki !!! thx..hehe..sy nerd y amat sgt.

aini : ho la mek..mu la...