Great souls endure in silence

~00~Learn to get in touch with the silence within yourself and know that everything in this life has a purpose~00~

Followers

Tuesday, January 1, 2013

wondeful 2012

2012 meninggalkan kita dengan pelbagai kenangan dan peristiwa.

kenangan manis disimpan di dalam hati. kenangan pahit dibuang jauh-jauh.

ibarat kata pepatah, barang yang lepas usah dikenang. haha

jadi, kalau nak diceritakan apa yang berlaku sepanjang 2012 ini, memang aku pun tak ingat la. haha. sedikit sebanyak boleh la yang mana aku ingat.

1) cerita BIG (bina insan guru) semester 4. di kampung felda belara, KT. mostly, buat aktiviti kemasyarakatan la. malas nak taip, layan gambar je la. bab kata mat salleh, a picture can tell thousand stories kan. entah betul entah tak. AAK !




2) cerita KAGUM. yang ni kira pencapaian aku yang paling membanggakan la. ceycey. lagipun sijil mahal la. wakil IPG aku ke peringkat kebangsaan dalam unit beruniform. terima kasih kepada zahraa kerana sebab dia lah aku dapat pergi. sebenarnya aku hanya mengantikan tempat dia, sebab dia tak nak pergi, jadi aku apa lagi, lantas ambil peluang keemasan ini. haha. fyi, kesemua IPG yang terdapat di Malaysia semua terlibat dan tuan rumah pada tahun tu Perlis. so, bercuti ke perlis la aku. haha

rakan khemah aku terdiri daripada IPG KB, IPG PP dan IPG Kent - memang happening gila !

kontinjen PPK seluruh IPG Malaysia


4 comments:

Anonymous said...

your writing is not interesting.

shadira said...

http://akuvsdiashadhira.blogspot.com/2013/01/awesome-photo-contest-by-shadhira.html join us!

Anonymous said...

http://darisungaiderhaka.blogspot.com/2012/12/panas-asal-usul-isyaray-jari-1malaysia.html

admin said...

i thought it was you

http://www.youtube.com/watch?v=5UE3iSgXknU