Great souls endure in silence

~00~Learn to get in touch with the silence within yourself and know that everything in this life has a purpose~00~

Followers

Friday, February 8, 2013

musim PRU

Popsss..PRU di atas bukanlah bermaksud pilihanraya umum yang Malaysia ni ye. besaq sangat tu. hahha.
sekarang ni maktab aku tengah sibuk dengan kempen-kempen pilihanraya kampus. hehe. jadi aku mengambil kesempatan di sini untuk memancing ikan a.k.a undi lah. huhu

sekadar mencuba nasib sahaja aku masuk bertanding calon JPP ni. entah menang entah tidak lagi. semuanya bergantung kepada undi. tak ada nye nak undi sms ke apa. jawatan ?? hmmm sebenarnya bermula tahun ini format pertandingan ni ditukar. iaitu calon bertanding untuk merebut kerusi dahulu, bukannya terus merebut jawatan. jadi aku tak tahulah jawatan apa aku bertanding ni. hahah. yang aku tau hanya untuk ahli majlis mesyuarat (AMM). contohnya, exco helwani, exco akademik, exco sukan, exco kolej kediaman etc
ramai jugak calon lain.

untuk AMM seramai 32 orang, 20 orang yang tertinggi undian akan menang. untuk ahli majlis tertinggi (AMT) pulak, contoh ydp, nydp, setiausaha agong, bendahari..11 orang bertanding, 7 tertinggi akan menang. macam tu lah ceritanya. susah jugak ni. kalau tak cukup or terlebih pangkah, dikira undi rosak. maka jenguh la sorang-sorang nanti duk kira bilangan pangkah tu. silap-silap haribulan, tak terpangkahnya aku..aishhhh ala jangan laaa...(nada manja gtuww) puiii...

so tunggu je lah hari kejadian, 19hb dan 20hb..bakal merungkai segala-galanya. ayat xley blaaa.
hahhaha. membawa tagline "Anda Resah, Saya Kisah", dengan ini mempersilakan calon AMM untuk mempromosi diri..hahhaa

POSTER yang telah mencacatkan pemandangan sekitar susur gajah IPG
cc: Ciwan


Banner Timeline yang menghiasi page fb
cc: Jerol

p/s dipersilakan untuk share ye ;)

No comments: