Great souls endure in silence

~00~Learn to get in touch with the silence within yourself and know that everything in this life has a purpose~00~

Followers

Friday, February 8, 2013

CNY..

bismillahhirahhmanirrahim..assalamualaikum semua ;)

diam tak diam sudah masuk bulan Feb kita ni. bulan Feb dipanggil juga bulan cinta. ahakz. apa kena mengena pulak dengan cinta ni cik kiah oi...orang kata la, bukan aku kata. bagi aku bulan Feb ni kira special la jugak. tapi kadang-kadang tak suka jugak sebab dalam bulan ini jugak aku melangkah ke alam 'dewasa'. tak usah guna perkataan tua ok. sentappmakknokk.hahha

budak-budak IPG cuti seminggu sempene CNY ni. mewah tak? even tak sambut kan, tapi kita kan 1 Malaysia. haha. kena la share kegembiraan itu bersama-sama. kalau cina cuti seminggu, melayu pun kenalah cuti seminggu jugak. begitu juga india dan selebihnya. tak ke gitu cik kiahh..

jadi, maktab aku cuti 8-16hb..opsss maknanya hari istimewa aku tu tergolong dalam cuti tu la ye. hik3. gedik tol. makanya dijadikan cerita hari yang dinanti-nanti 15 Feb jatuh pada hari Jumaat yang penuh berkat. di manakah aku pada tika saat itu, dengan siapakah, wallahuahlam.. sebab plannye nak pegi Nilai dan KL. tengok lah camne jadi ke tak. haha

buat sahabat2 Chinese yang beragama Buddha..Gong Xi Fa Cai dr sy, meloveas.kuang3

No comments: